Sider

onsdag 28. oktober 2009

Ny start i Øst ...

  1.  Ta en tur inn og les innlegget på denne siden først. Linken finner du HER

    Utrolig nok er det en parallell til det jeg selv opplevde der.................



     Foto: Dagsavisen

    Omtrent på samme tid som dette innlegget ble skrevet, hadde jeg en liten opprydding i mitt lager her hjemme.
    Ting og tang som jeg ikke hadde bruk for, ble pakket i bilen og kjørt på Estlandskomiteens butikk her i Gjøvik.
    Også i dette tilfelle var det med meget kritiske øyne varene ble tatt i mot.

    Jeg hadde en helt ny skriver til PC, den lå i originalemballasjen i ubrutt pakning, sammen med manual og drivere på CD plate. Jeg fikk for et par år tilbake denne skriveren, men hadde en annen i bruk.

    Nei, den kunne de ikke ta i mot, for det var ingen som kjøpte slike skrivere i dag, nå skulle det være med multifunksjon om det skulle gå an å få solgt det, fikk jeg høre.







    Så hadde jeg to telefoner, ubrukte og nye, som også lå i originalpakning.
    De ville han ikke ta i mot, for det var ikke nummervisning på dem…..

     
    Det var ikke måte på hva han ikke ville ha… og til sist var det en rive og en hakke som falt i nåde..




    Jeg gjør som deg.. Neste gang kjøres alt, både brukt og ubrukt jeg har for mye på søpla !



  2. … pst ! Det skal også sies, at i ettertid fant jeg noen som var mer enn villig til, og glade for å få disse tingene !! Tja, hva skal en si til slikt ?

    Ha en koselig onsdagskveld :) 

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Neiånei, dette var trist å høre om! :o(

Så trenger jeg neppe å ha all verdens dårlig samvittighet over å ikke kjøre "overskuddslageret" mitt til dem i allefall..