Sider

onsdag 24. mars 2010

Brev fra FCI

I dag kom det etterlengtede brevet fra FCI, Belgia, om at min lille Terje har fått sitt internasjonale championat.

Trykker du på bildet så blir det større.

Diplomet kommer for seg selv om noen dager. Jeg har somlet lenge med å sende inn de små kortene som skal registreres før bekreftelsen kommer, men fikk satt meg i sving for en måneds tid siden.


Det danske championatet hans har jeg somlet like lenge med å få registrert, men DKK var raskt ute med å sende diplomet så fort jeg hadde levert bekreftelsen.

Så var jeg inne på NKK og tittet i dogweb:


Og NKK hadde nå notert seg det danske Championatet, samt at han tidligere er Norsk Champion.
NKK hadde også fått med at Terje er Nordisk vinner. FCI sender beskjed direkte til NKK, så det er nok ikke lenge før den siste tittelen: Int.Ch også er med !


Klikker du HER, finner du flere bilder :)

Ha en fin onsdagskveld, alle sammen ! Klem fra:

2 kommentarer:

Iren sa...

WOW Lilleba gratulerer så mye med vakre Terje :) Så kjekt for både deg og ham :) Tenk å oppnå noe så fantastisk resultat *klapper for dere *

Vi skal stille Maja på valpeutstilling for første gang nå til helga og jeg har begynnt å grue meg litt :0

Ha en flott dag!

Klem

lilleba sa...

Takk, Iren, for koselig kommentar, ønsker deg lykke til, også !