Sider

torsdag 23. september 2010

Enda en gang Ny Ford !

En gang puddel, alltid puddel, har jeg bestandig sagt ! ( Har jo hatt mange forskjellige raser tidligere ) .. har hatt mye moro med rasen puddel, og har hatt noen kull, og glade eiere, selv om det begynner å bli noen år siden siste kull.. Utgifter alltid mer enn inntekter, akkurat som med BIL !
Er nå tilbøyelig til å si: En gang Ford, alltid Ford, selv om her har vært både Folkevogn, Toyota, Mercedes, og Volvo i diverse utgaver..

Ford har de siste 10 årene vært min absolutte favoritt, og vært den av bilene som det har vært minst kluss med ( for min del, da ). Bilene har alltid vært kjøpt fra hardt inntjente arbeidspenger med dertil meget-vel-betalt skatt !!

Kanskje jeg har vært heldig med bilen, eller forhandleren min, som du finner HER.
Jeg har nå hatt 4 stykker Ford på 10 år, og alle har vært problemfrie..
Det har vært Mondeo av forskjellig merke, men alle har vært gode slitere i mitt yrke, der jeg daglig har vært helt avhengig av en arbeidshest som jeg har vært nødt til å stole på, uansett vær og føreforhold.
Min første Ford kjøpte jeg av Tage ( selger, Ford i Hunndalen ), de 2 neste av Tore Jonny, og nå min 4, av Anders, Takk, alle, for proffesjonell hjelp i denne prosessen, da jeg kan lite om bil... men glad for at alle har fungert optimalt, og jeg har stolt på mine selgere ! Takk til Gustavsen Bil, i Hunndalen :)

Anders og bilen :)



Undertegnede :) Takk til Anders!
















Ha en flott helg, alle sammen !!! Beste hilsen


4 kommentarer:

Iren sa...

Gratulerer så mye med kjempestilig bil Lilleba :) Den så riktig flott ut :) Flott og staslig ;)

Håper du får noen fine turer med denne ;)

Ønsker deg en fin helg :)

Klem fra Iren :)

Beth sa...

Gratulerer med ny bil!
Denne ser riktig så lekker ut...
Alltid godt å vite at en har en trygg og god bil, håper du blir fornøyd med denne også...:-)

Eva Agnes sa...

Hej Lilleba!
Gratulerar till den nya, vackra bilen. Ville bara säga att jag jobbar på din bakgrund och skickar över en bild så får du säga vad du tycker.
kr5am Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Hej Lilleba!
Om du går in på min sida Bildkonst så ligger där en bakgrund och en header- ill du ha den måste du ge mig din mailadress så att jag kan skicka över koden.
Kram Eva