Sider

lørdag 13. november 2010

Windows Live Writer

Skal gjøre det lettere å skrive, blant annet å blogge Smilefjes Smileys er det her også !
Må jo prøve denne, da.. Blir sikkert litt prøving og feiling før en lærer systemet. I første hånd ser jo dette lovende ut. Bare google ( søk ) så finner du det. Senere: Du finner det HER.Lastet ned programmet til min maskin, og her er jo muligheter så det holder, både til å sette inn bilder, video, hyperkoblinger, og mye mer som er fancy. Det som er det beste, er at en har full oversikt over det en skriver, hele tiden.
I dette programmet kan en opprette miniatyrbilder og hele album, ser det ut til.. Oi, så spennende.. Må prøves Smilefjes Elsker jo alt av duppeditter og nye ting.
Jeg fant forøvrig en side på nettet som jeg har stor glede av, den finner du her: http://fixa-din.blogspot.com/
Her er det massevis av gode tips, bakgrunner, fototips, forum, mm. Kommer nok til å legge denne i bloggrollen min, ja Smilefjes og bruke siden flittig ! Her er en side til, med mange flotte bakgrunner: http://sannydesign-sanny.blogspot.com/
DSC_0291
Ha en flott lørdag !  Smilefjes

1 kommentar:

Beth sa...

Ååå, du er såå flink du!!!
Jeg har kun lært meg å skrive innleggene mine her jeg, ikke funnet smilys eller funnet ut av stort annet... men jeg savner at det skal komme fram et bilde på blogglisten da jeg kommer med nye innlegg, men det ses kun tekst...
Ikke har jeg greid å lage heading sammensatt av flere bilder på den ene linken her heller...
Jeg er såå dum til å klare å finne ut av sånt! Uuuuhh....