Sider

onsdag 22. februar 2012

Nytt forkle :)

I uka som har gått, har jeg vært med på en liten konkurranse på Norsk Puddelforum, der vi kunne sette inn bilder av de oppstilte pudlene våre, og så skulle vi stemme på hverandre på ekte Grand Prix vis :)
Det kom inn et tretti tals bilder, og alle var så fine ! Min Rocky ble nummer fem, og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Takk, til alle som stemte.  Men så skulle det trekkes ut en ekstra premie til de som hadde stemt, og tenk, jeg var så heldig å vinne !! Tusen takk til Sissel Anita Kidess, "Kidess", som hadde satt opp premien, og her ser vi trekningen:

Martine er mitt "nick name" på forumet :)

Gleder meg til det kommer i posten !!

Ha en flott torsdag, alle :D 

1 kommentar:

Iren sa...

Grattis med nytt flott puddel forkle :o) Så kjekt at du gikk av med seieren ;)

Og var med å stemme dine sølvskatter frem vet du ;) Har jo alltid hatt Terje og Rocky som mine favoritt sølver jeg og det vet du jo ;)

Ha ei flott helg :o)

Klem