Sider

søndag 16. desember 2012

3. søndag i Advent

 
Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.
 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
 
Og så kom snøen !
 
Slik så det ut i hagen i går, like før det ble mørkt.
 
 
Hundene storkoser seg ute. Heldigvis er det blitt mye mildere, og de orker å leke ute en god stund :)
 
 
Et lite spøkelse med glødende øyne :D
 
Det er trivelig med innesysler også. Stryking, som er noe av det verste jeg gjør, var nesten koselig i går. Det ble å plukke fram litt juleduker, brikker og kjøkkengardiner som skulle klargjøres !
 
 
I ettermiddag er det adventsfest hos Else og Villy, det er blitt en av tradisjonene som jeg setter stor pris på :) Mer derfra kommer ved neste anledning.
 
Derfor skal jeg lage den berømmelige ostekaka med skogsbær på og ta med.
Undres litt på om jeg skal bruke kaketina under transporten.
 
 
Jeg kunne også brukt grautedyllet, men det ser ut til å bli litt for lite.
 
 
Kaketina er nok den som passer best :)
 
Ha en flott 3. søndag i advent alle i kyber'n ! Klem fra Lilleba
 
 

Ingen kommentarer: