Sider

tirsdag 9. april 2013

Om cellegift

Jeg har funnet et par artikler fra Facebook siden som jeg har lyst til å dele med de av dere som ikke er der.
I den siste tiden har det vært endel stoff som har dukket opp omkring behandling av kreft.

I dag fant jeg en artikkel som omhandler at flere etterhvert velger bort cellegift, som nesten forkorter liv til de som allerede har et dårlig immunforsvar. Til og med leger er blitt mer og mer skeptisk til behandling med cellegift.

Kun 2 - 4 prosent blir friske etter kreftbehandling. De dør ikke av kreft - de dør av behandlingen. Ikke rart at foreningen "INGEN LIKER Å BLI LURT" vil bort med alternativ medisin og behandling ....
 

Den artikkelen jeg fant på Facebook har denne linken som du finner HER.
Den andre artikkelen som jeg fant på Facebook i går, finner du HER.

Ha en fin dag, alle dere ! Her skinner solen, og vi skal ut å gå :)
Klem fra Lilleba

Ingen kommentarer: