Sider

torsdag 14. november 2013

Trang fødsel, del 7 ?

Nå er det blitt så mange deler med PC trøbbel, at jeg husker ikke hvor langt vi er kommet..
Men i dag, I DAG ! fikk jeg igjen min hoved pc, Acer Travelmate, fra Mjøsdata :D

Feilen den hadde var uopprettelig, det var ikke mulig å komme på nett, så alt måtte omformateres med alle data tapt..

Vel, heldigvis har jeg en super rimelig online backup, som kontinuerlig har tatt backup av ALLE mine data, så nå er det bare å koble seg opp, og laste alt ned igjen ;)  :D

Ha en fortreffelig natt ;)

Klem fra Lilleba

1 kommentar:

Anne Britt sa...

Har jo fulgt med på datatrøbbelet ditt. Godt at alt er oppe og går igjen. Og godt at du hadde backup. Det er et mareritt når filer går tapt. Jeg bruker minnepenner og lagrer etter hvert. Har en til tekster, og en til bilder. Mistet mange bilder ved datakræsj for noen år siden, det var ergerlig. Trøster meg med at det var mange dårlige bilder, men... Vet du at en må bevise at en ikke er en robot når en kommenterer her?Det er alltid utydelig, jeg må i alle fall prøve flere ganger...