Sider

fredag 28. mars 2014

Løpetid og hjemmeside

Festlige dager ! Først startet Safir, og for to dager siden Anna.. Det blir i sannhet noen livlige dager framover..  De har jo selskap av hverandre da, heldigvis. Men selv om de har hele kontoret til egen disposisjon, så vil de jo så klart være der gutta og jeg er..
Men de får finne seg i å ha det litt kjedelig noen dager.

Det er av og til noen håpefulle gjester utenfor porten innimellom også ! ( Sukk ) ...


Ellers kan jeg ikke bare sy og strikke hele tiden. En går litt lei i blant, noen liker å legge puslespill, andre leser bøker, eller går på shopping osv..  Og jeg koser meg med å lage hjemmeside. Det gjelder å fornye seg på ett eller annet vis, og dette er til like med helt gratis :)

Og de nye siden finner du HER :)   Skriv gjerne noen ord i gjesteboka også, det ville glede meg veldig ;)

Ha en flott dag alle der ute !

Ingen kommentarer: