Sider

onsdag 28. mai 2014

Engletrompet / Brugmansia

I går fikk jeg pakke i posten.
Det var tre engletrompet stiklinger fra Anne Grete ! Tusen takk til deg ! Jeg vet at du leser bloggen.
Det blir spennende å se om jeg får til disse.
Det er en gul og to hvite.  HER er link til Anne Grete sin blogg.


De hadde tålt reisen godt, og hadde ikke mistet noen blader heller.
Fikk satt dem i hver sin potte,


De aller første par dagene setter jeg et langt glass over, så de skal komme seg fort.
 "Lufter" dem noen ganger innimellom.

Og så håper jeg at de etterhvert blir slik:


Bildet over er tatt fra Hove plantesalg. Link HER.

Jeg har funnet en fin side om å stelle engletrompeter, og den skal jeg nok innom rett som det er.
Den siden finner du HER

Ha en fin dag !


2 kommentarer:

Anne Grete sa...

:) Det blir nok bra dette ja, de vokser godt når de får rotfestet seg og får masse "mat " , men ....jeg mener jeg har satt et rosa bånd på den ene altså har du fått gul , rosa og hvit :) :) Lykke til det blir nok bra dette , morplantene mine er vel 5-6 år nå og 175 cm høy i skrivende stund :)

lilleba sa...

Ja, det var et rosa band ! ;)