Sider

mandag 22. juni 2015

Litt fra Ålen

Det er ingen hemmelighet at jeg rømte bort på dagen min midt i måneden.
Ikke så ofte at jeg ser familien som bor i Ålen. Lange avstander og det faktum at vi alle har dyr, gjør at det blir sjeldne møter.


Men denne årstida er så fin å kjøre i, og når jeg tenker meg om, så var jeg der på dagen min for ett år siden også.


Siden sist har jo klinikken startet opp, og det er mye å ta tak i, selv om de viktigste rommene nå er i orden. Våren har vært beintravel, med vakter, lamming og etablering av klinikken.

Det var en regntung Røros som møtte meg..


Alle pudlene var med ( 5 stykker dette året ), og de er flinke når de er borte, slår seg fort til ro.
John Erik og Ingri har 2 border collier og de var veldig lydige og holdt seg på kjøkkenet.
Noen bilder fra klinikken...
















Og vi var ute og spiste deilig mat på Meltems Restaurant & Pizzeria i Ålen.
Mer om restauranten på deres FB side HER.





Og Anders koste seg i fanget til John Erik :)





Ha en flott mandags kveld :)

Ingen kommentarer: