Sider

søndag 2. april 2017

Snekkeren kommer i juni

Torsdag stoppet en bil utenfor porten. Det var snekkeren til Kristin, datter.  Han som satte opp utebod for henne i fjor sommer. Nå kom han hit for å ta røfflig mål, og se hvor stor platting jeg ville ha.
Han tenkte nok løsningen litt annerledes enn det jeg hadde tenkt, men vi får sove på det til han kommer i juni. Jeg er ikke spesielt flink til å se løsninger, så jeg må "ruge litt" på hvordan løsningen skal bli. I alle fall blir det en stor platting utenfor verandaen, og det gleder jeg meg til..

Tips til platting HER  Spesielle jordskruer HER

Din nærmste montør

StopDigging Gjøvik
+47 41209455
Knut Stepperud


Bildet er lånt fra Coop.no
Noen linker:
www.byggmakkerpluss.no/artikkel/291/Snekret-sin-egen-fantastiske-uteplass

www.byggmakkerpluss.no/artikkel/308/Bygg-terrassen-i-host

http://byggebolig.no/hage-uterom/tips-til-hjemmelaget-levegg

Og litt inspirasjon:

bilde fra byggeren.no

bilde fra byggeren.no

bilde fra dk.ronstrand.com

bilde fra dk.ronstrand.com



Trenger også grunnmursplate på østsiden av huset, og det fåes her http://steni.no/produkter/grunnmursplater/terra-by-steni/

Ingen kommentarer: