Sider

torsdag 13. november 2008

Terje ble Internasjonal Champion 8. november

Lørdag 8. november var vi i Herning, Danmark med Terje ( Lilleba's Silverboots ), og han fikk det siste cacib'et og ble også Nordisk Vinner 2008.

Vi reiste nedover torsdag, og kom hjem søndag.

Bilen ble stappande full av utstyr, bur, bord og vesker med klær og stor føhner !!
Helt uproblematisk ble ikke ferden, da jeg like før Gardermoen punkterte på høyre bakhjul.
Siden de nå har et stort veiarbeide der, var det bare to kjørefelt, og den hvite stripa var erstattet med en "vegg" av betong. Det var helt umulig å stoppe, da det var stor trafikk i begge retninger, jeg kjørte på nødblink i 30 km/t et par tre kilometer før jeg kom meg ut av kjørebanen. En trailer som lå etter meg tutet som bare det !! Typisk !

Dekket ble helt oppklipt, men felgen så ut til å ha tålt støyten.
Skulle møte min medreisende på Olavsgård, og ble nesten 2 timer forsinket..
Falken kom, og reservehjulet satt på. Det var bekmørkt, så det var umulig å greie dette uten lys.
Takk til "redningsmannskapet" !

Resten av turen gikk upåklagelig :)


Ingen kommentarer: