Sider

onsdag 23. desember 2009

Førejulsgleder :D

De aller siste dagene før jul bringer med seg uforutsette ting som en gleder seg stort over !
Folk "detter" innom med små og store sendinger, og det blir
formiddagsaffe ( te ), ettermiddagskaffe, og kveldskaffe..  :)  :D



Noe kommer i posten og !
I dag fikk jeg denne hygelige overraskelsen fra Lenemora.
Tusen, tusen takk !
Hennes blogg har jeg fulgt gjennom lang, lang tid, og det er en av de koseligste sidene jeg er innom.
Du finner den HER


Der er massevis av flott ineriør, kan anbefales :)


En annen spennende sending som kom med posten, er denne.
Det står ingenting hvem det er fra.. må være fra "julenissen" kanskje ?
Siden det ser ut som pakke, og ikke et brev, så venter jeg til julekvelden med å åpne.
Slikt pirrer nysgjerrigheten :D
Tusen takk til den som har sendt den !!




Og så må jeg vise fram de nydelige rosene jeg fikk i går !
Tusen takk, snille Magnhild ! Du er et rosemenneske :)





Og tusen takk til dere som har hatt med "edle" dråper hit !!
Nå har vi vin til langt ut i det nye året :D

Ha en fin lillejulaften alle sammen !
Klem fra

3 kommentarer:

Beth sa...

Er det ikke hyggelig å bli husket på?
Gled deg over alle besøkene og gavene du får,
det er et bevis på at du betyr MYE for MANGE!

Juleklem fra Beth...

Iren sa...

Så koselig når folk stikker innom i døra både med og uten gaver ;) Det er kjekt å bli husket på så du er heldig Lilleba :)

Nå står snart bading av Maja for tur her så jeg må få ønske deg en fredelig og flott jul :)

Juleklem fra Iren

Elisabeth sa...

God Jul : )
har du vært innom den nye bloggen min enda ?
www.elisabethelg.blogg.no : )
du skjønte vel hvorfor jeg måtte lage ny ?
den jeg hadde bestemt meg for og ha en stund nå ble ødelagt og jeg fikk ikke fiksa det :(
så derfor blir det sånn..
Klem elisabeth