Sider

søndag 24. januar 2010

Takk, snille Beth, for denne awarden

Tusen, tusen takk, Beth, for denne koselige awarden !
Den etter jeg stor pris på !
Hun har en herlig blogg, som du kan finne HER.




Sammen med awarden, skal man fortelle 7 fakta om seg selv, den biten er kanskje litt vanskelig, men her kommer litt.


1. Er veldig interessert i dyr, og spesielt hunder.
2. Elsker jobben min :)
3. Har gått på skole og kurs store deler av livet  :D
4. Er glad i andre mennesker.
5. Prøver i alle fall å gi mer enn jeg får...
6. Liker meg veldig godt hjemme med dyra mine.
7. Forden er en del av arbeidsplassen min, men jeg er ikke flink til å vaske den ( huffda ! )...

Jeg velger å gi denne awarden videre til: Lenemoras Verden som du finner HER.
Hun har en flott, innholdsrik interiør blogg med supre fotografier som er smykker i bloggen, vel verd å titte innom henne, en blogg jeg er innom hver gang den er oppdatert.

Ha en fin uke, alle sammen ! Klem fra

1 kommentar:

Beth sa...

Det gleder meg stort at det ikke bare er jeg som er dårlig til å vaske Forden min! (Sierra)He, he...
Værste jeg gjør er å vaske bil, trangt og dyttete...