Sider

lørdag 30. januar 2010

Ut på byen !

Det årlige januar julebordet til Gjøvik Hundeklubb er alltid siste helg i januar, og dette er
også blitt tradisjon.
Heldige meg, ble medbedt også dette året, og selvsagt takket jeg ja :)
Det er alltid trivelig å gå ut og spise, og denne gangen falt valget på Verona i Gjøvik.



Menyvalget ble denne gang
Onkels spesial: Okseindrefilet stekt med sjampignon,løk marinert med norvegiaost fløtegratinertte poteter, grønnsaker og peppersaus.
Kaffe og Banana Split til dessert.



Villy var sjåfør, slik at vi kunne kose oss med god gresk Dioni rødvin 2006, til maten.
Sødmeinnslaget merker vi som krydret, bløt fruktighet. La meg si det slik: Dette er vinen for alle som ikke liker «sur rødvin».Kan drikkes før og etter mat samt med alle typer lyst kjøtt, pasta,
kjøttkaker, gryteretter og greske tradisjonelle ovnsretter.
Takk for en trivelig kveld !

Ha en fin helg, alle sammen, beste hilsen

5 kommentarer:

Beth sa...

Så koselig da?
Dette både hørtes koselig ut og så veldig godt ut...
Den menyen så veeeldig fristene ut må jeg si! Mmmm....

Kari-Anne Undlien sa...

Huff, jeg glemte av hele greia jeg da :o(

De har deilig mat på Verona. Var jeg som tipset om å dra dit, så ganske kjipt at jeg ikke ble med selv.

Men takk for vin-tipset, den skal jeg prøve for å se om jeg kommer i gresk stemning. Altfor lenge siden vi har kost oss på de greske øyer dessverre. Blir fort slik når en skaffer seg bikkje ;O)

Iren sa...

Gubba noa Lilleba men dette så godt ut :) Heldige deg som fikk være med ;) Tenker du koste deg ;)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem

Lenemora sa...

Ser ut som dere koste dere med god mat og drikke her!

Ha en fin uke!

Klem fra Lenemora

Ninas Interiør sa...

Det så veldig koselig ut, og utrolig godt!

Sov godt! Klem Nina