Sider

tirsdag 3. mai 2011

Tiden..

Det har vært utrolig travelt etter påske..

Bildet er tatt sist helg, Rocky var i Letohallen, fikk Excellent, 3. beste hanhund med CK. Her et bilde av han, han tar absolutt livet med ro, og ligger og venter på å komme inn i ringen :)


Det blir nok lite blogging utover nå.. Jeg har fått uvanlig mange pasienter å jobbe med bare på en måned, og det tar tid og enda mere tid... Jeg har i min tid som logoped ikke opplevd å få så mange nye i løpet av bare en måned.. Urovekkende, synes jeg ! !

Trives veldig godt med jobben, men ønsker ingen å bli syke. Jeg jobber med voksne brukere, og behovet er stort. Hva kommunene rundt her gjør når jeg blir pensjonist gjenstår å se.. De har ikke hatt råd til å ansette flere logopeder. Jeg har jobbet som selvstendig næringsdrivende logoped i mange, mange år, og har fått mer enn nok arbeid gjennom nabokommunene.. dekket av HELFO...

Jeg går hundre prosent inn i jobben jeg har, og bruker den meste av fritiden på forberedelse
av neste dag... Blir det flere nye nå, må jeg ta lørdag og søndag til hjelp.

Ha en fin uke, alle sammen !

3 kommentarer:

Iren sa...

Først og fremst gratulerer med flott resultat av Rocky igjen Lilleba :o) Han er jo så nydelig der han ligger og venter :o)

Høres ut som du har nok å henge fingrene dine i med jobb ja. Jeg jobba sammen med 2 logopeder for noen år siden og de også sa at arbeid har de nok av. Bare så dumt at "de" ikke får opp øynene de som skulle ansatt logopeder for det er nesten som om de ikke ser behovet. OG de vet nok ikke hvilken flott jobb dere gjør. Synd at det blir slik.

Ønsker deg lykke til med dine travle arbeidsdager framover og håper jeg ser litt liv fra deg av og til ihvertfall ;)

Ha ei flott uke!

Klem fra Iren

Iren sa...

Nå har jeg lett og lett etter mailen du sendte meg med din adresse og kan bare ikke finne den :o Kan du sende meg en ny med din adresse?

Ha en fin lørdag :o)

Iren

Anonym sa...

Grattis till det fina resultatet! Krama om Rocky från oss.

Må så gott

Monica