Sider

onsdag 6. juli 2011

Lavtrykk-på-lavtrykk-på-lavtrykk...........

Vi har hatt regn i hele juni og første uka i juli. I dag står å lese i VG at vil enda få minst 14 dager til med bare regn, regn, regn. Jo grønnere på kartet, dess mer regn !

Foto: Grafikk: StormGeo


Innslaget er hentet HER. Hadde ikke hundebarnepiken min hatt det så travelt om dagen, så tror jeg bestemt jeg hadde pakket snippesken og tatt en tur til Middelhavet en plass....
 
 
VENTES MER REGN: Dette bildet er fra Oslo tidligere i juni da det høljet ned mange dager. Foto: Lise Åserud/Scanpix


I skrivende stund er det opphold, så jeg får ta meg en tur på verandaen og tømme ut vannet av pottene til de kunstige blomstene, og tørke av voksduken som ligger på bordet :)
 
Ha en flott dag i regnet !  Klem fra Lilleba

Ingen kommentarer: