Sider

søndag 3. juli 2011

Starten på ferien, fredag kveld :)

Ferien begynte veldig bra.. Med 50 års markering av min niese som bor i Asker :)
Hun hadde bedt nesten 30 av slekt, familie og venner til en "liten" markering nå,
hjemme hos seg selv, sist fredag.
Terrassen rommet alle, etterhvert som de kom, og heldigvis var værgudene snille !


Noen små detaljer fra uteplassen.


Maten var vel gjennomtenkt, noe China, og mye sjømat, herlige krutonger,
og det smakte aldeles fortreffelig !!



Sushi og laks, squash med tilbehør,  og mye, mye mere  :)

Det var dekket langbord både på kjøkken og i stue... og Champagne og nesten champagne etter hvert som vi kom, både til ikke bilførere og til de som kjørte :)

Nam, nam !!  Og brødet var hjemmebakt med salt og godt smør til :D

Her i huset er det flere herlige lesehjørner :) Og suppen smakte absolutt helt fantastisk !



Og mere mat .. Waldorfsalaten har jeg faktisk ikke smakt bedre....


Salatene var også unike ! I det hele tatt.. et ordentlig fantastisk måltid !
Noe av det beste jeg har smakt :)

Men kakene fikk jeg ikke med meg, for jeg måtte reise hjem til hundene....
Er det noen som har bilder av disse , tar jeg i mot med takk, da jeg har hørt rykter om at dette også skulle være fantastisk !!

Ha en fin ukestart alle ! Klem fra Lilleba

Ingen kommentarer: