Sider

søndag 18. september 2011

Fra mitt vindu i dag..

En behøver ikke gå ut for å oppleve ting..Se bare på taket til naboen :)
Øyeblikket etter var det ingen duer der.
Taket har vært tilholdssted for duer så lenge jeg har bodd her, og det er nå 16 år siden jeg flyttet inn her jeg bor nå.
Koselig å se på, men jeg er glad jeg ikke har dem på mitt eget tak.
Jeg matet småfugl første vinteren jeg bodde her, men forsto fort at jeg måtte gi meg med det, da duene begynte å fly til og fra nabo husets tak og til mitt tak. Noen ganger kan jeg telle mellom 50 og 70 duer på taket......

Høst treet en uke senere, i dag. Det har fått mere farge, og under treet har det drysset ned en del lauv.
Men det som er litt ekstra morsomt i dag er at mens jeg fotograferte, kom denne bussen og parkerte utenfor gjerdet mitt:
Det er naboen som kjører denne flotte bussen, her er bare den bakerste delen av den..
Og vet du ikke hvem Anne Nørdsti er, så kan du jo bare ta en titt HER.

Ha en fortsatt flott søndag !  Klem fra Lilleba

2 kommentarer:

Iren sa...

Så flotte bilder du har tatt idag Lilleba ;) og utrolig så treet har forandra seg på en uke. Nydelige høstfarger :o) Og fugler og duer skjønner godt du slutta å mate dem de lager jo endel boss rundt seg også ikke bare bare å være snill med dem alltid ;) Selv har vi en nabo som mater fugler og katter og det drar til seg endel måker og annet som jeg ikke ønsker meg rundt dørene ;)


Ønsker deg en flott søndag :o)

Vivian sa...

Så flink du er til å ta bilder!! :) Likte virkelig bildet av treet, kunne ha hengt det opp i stua! :)

Og Anne Nørsti kjenner vi til ja! hehe.. hun er fra Alvdal hvor jeg har bodd og gått skole. Hun var oppvokst på nabogården der jeg bodde med daværende kjæreste ;)
Men, hadde nok ikke vist det hvis ikke det var tilfellet. *ler*

Ønsker deg en flott ny uke! :)

klem Vivian