Sider

mandag 3. oktober 2011

Septembertreet

Hver helg i september har jeg fotografert høst treet utenfor her..

I dag gikk resten av lauvet, og treet står med nakne greiner. Naturen er vakker, uansett årstid. Etter hvert som en blir eldre, ser en mer og mer av slike "uvesentlige" ting, og gleder seg over det.  I dag har jeg bestilt service på bilen, samt omlegging av dekk. Fikk time 14. oktober, vinterdagen. Håper vi ikke blir overrasket med snø før den tid, .. ikke godt å vite. Jeg ser ikke akkurat fram til vinter og kulde, ei heller mengder med snø, men når en nå engang bor i et vinterland, så får en ta det som byr seg. Ikke mye å protestere på :D  :D

Ha en fin kveld, alle. Klem fra

1 kommentar:

Iren sa...

Så flotte bilder av treet ditt ;) Gøy du har gjort slik ;) Kjekt for meg å få se :o) OG alltid like hyggelig å stikke innom bloggen din. Så er det så gøy å få besøk av deg i min også ;) Tenker ofte på deg jeg ;)

Ha en fortsatt flott uke :o)

Klem fra Iren :o)