Sider

lørdag 12. november 2011

Vakre vinterdager uten snø..

Jeg synes det er så deilig å ha en slik førejulsperiode som vi nå har..
Det er litt "trolsk" stemning med mørke skyer, litt sol, perlemor skyer, litt tåke.. så noen regndråper, og så sol igjen.. og mange varmegrader :D

Bildene er tatt for et par dager siden, og gir en hyggelig novemberstemning.

Leste på en annen blogg at juleverksteder er klare for salg av flotte juleting, og det gikk da opp for meg at det jo snart ER jul...

Jeg tar alt dette med jula med stor ro. Klart jeg skal forberede meg, men det tar jeg uka før jul, og gaver er for lengst ( nesten alle, da ) kjøpt inn. De ligger i skuffer og skap, klar til innpakking, og det tar jeg også uka før jul.

Hvordan er det med dere, har dere begynt ?

Ha en fin helg ! Klem fra

Ingen kommentarer: