Sider

søndag 24. juni 2012

Annerledes St. Hansaften :)

Det har vært noen travle uker og helger i det siste, men denne helgen hadde jeg avsatt til stor glede for meg selv og forhåpentlig også for omgivelsene. Else og jeg hadde avtalt en tur ned til Dorthe for å se på hennes vakre valper etter Viola og Terje. De er 8 uker denne helgen, og gutten, Sondre, reiste i går, så han fikk jeg ikke sett. Men vi har kontakt på Facebook, så jeg har sett flere flotte bilder av han allerede.
Og FOR et kull ! Jeg falt pladask for alle 3 jentene som var igjen. Superfine er de, og spesielt den ene kunne jeg godt tenkt meg å ta med hjem. Hun hadde flyt i steget, og gikk med hodet flott båret, med den lille kneisen i nakken, som jeg bare elsker ! Superfront, superkropp og supre vinkler, aldeles herlig, og med et uttrykk som sa PANG :-)  Jeg så igjen Terje i henne, og hun skilte seg fra de andre så tydelig.


Foto over og under av Celine: Anne Grete Thy


Det skal bli utrolig spennende å følge henne videre i livet.
Jeg skal spørre Sondre's "pappa" om jeg får blogge noen bilder av han også, og også resten av kullet, etter hvert.  Tusen takk til Dorthe, for en trivelig stund sammen i går. Tiden gikk så altfor fort, som den pleier å gjøre når en har det fint.

**********************


Og som ikke dette var nok, så fikk jeg en veldig hyggelig nyhet på Facebook da jeg kom hjem.
Lille Rose til Kine fikk CERT på Oppdal i går ! Det er foreløpig det eneste av Rocky's avkom som går i ringen. Gratulerer til Kine, og til oppdretteren Ann Kristin
Regner med å se henne igjen snart :-)

Foto eies av Ann Kristin Sletnes

Ha en flott søndag, alle sammen :)

Klem fra Lilleba


Ingen kommentarer: