Sider

tirsdag 31. juli 2012

Siste feriedag

Og vær har vi, men ikke slik en skulle ønske. Det har kun vært et par dager i hele juli som har gått an å sitte ute en morgenstund, og om kvelden. Ellers har det vært en heller kald trekk, og regn eller tunge skyer. Dette er tredje sommeren med urdårlig vær. Den ene dagen etter den andre har regnet eller blåst bort..

Har lenge tenkt på at jeg har sittet for mye stille, Det har jo sine konsekvenser når en som jeg er veldig glad i god mat. Magefett er som kjent ikke særlig sunt, og jeg mannet meg opp og spaserte inn på 360 grader på CC.  Tittet litt i smug på aldersgruppen som var der, og tenkte som så at det kunne vel ikke være livsfarlig å prøve. Nå har jeg bundet meg for et helt år, og kan trene stort sett når jeg vil, og det passer meg veldig bra. Trivelig betjening, som mer enn gjerne veileder. Anbefales !


Her kan jeg både sykle, tråkke, gå og springe på kalde dager, regnfulle dager, og snøværsdager :)
Apparatene står på rekke og rad, med den nydeligste utsikt over den flotte innsjøen vår, Mjøsa.

I dag var det forresten sommer OL på fjernsynet du ser øverst til venstre på bildet :) En kan jo innbille seg at en er der og er deltaker !


Det er saler i to etasjer her, og apparater av alle slag til trening av både spenst, styrke og utholdenhet. Supert, synes jeg. Vet at mange blåser i nesa av trenings studio, og sier det er mye bedre å være ute og gå. Ja, takk, begge deler :D  På fine dager går jeg, og når det er dårlig vær, går jeg hit. Variert og flott for en som er pensjonist blitt.   Noe skal en jo bruke tida til ;)

Ha en fin tirsdagskveld !  Klem fra Lilleba

Ingen kommentarer: