Sider

torsdag 5. juni 2014

Hjelp Posten Norge

Hjelp posten Norge, og tjen noen kroner samtidig !

Dette prosjektet meldte jeg min interesse til i februar, tror jeg det var, og senere glemte jeg hele greia, helt til det ringte en dame for ca en måned siden, og som lurte på om jeg fremdeles hadde lyst til å hjelpe.

Hun måtte repetere alt, for at jeg skulle komme på hva dette var.
Jeg skulle motta og sende brev med respondere i til på forhånd adresserte og frankerte konvolutter.

Jeg sa ja, og har nå holdt på ca en måned. Man bør jo helst være til stede ved postkassa og ikke dra på spontane ferier. Bortsett fra det, så er det bare å si fra ca 4 uker før planlagt ferie, så stoppes forsendelsen den perioden. En helt grei sak å "jobbe" med.

Du kan lese mer hva det går ut på HER :D

Ha en fin dag !

Ingen kommentarer: