Sider

søndag 11. september 2016

En fantastisk dag ! Nostalgi igjen..

For en fantastisk dag ! Det ble en tur til Torsetra i dag. En liten føre dags bursdag til datter, og et møte med noen jeg ble kjent med for 62 år siden..  og ikke møtt igjen etter det.
Facebook er utrolig bra, når det kommer til å finne igjen kjente fra mange år tilbake. Vi har nå hatt kontakt en stund, og i dag passet det å møtes på Torsetra. Det viste seg at familiene våre kjente hverandre også fra tidligere, og det ble et svært vellykket møte med alle.

Jeg fikk en bok om Nordheim skole sin historie, og må si at jeg ble veldig glad for boka. Det er jo 5 år av min beste barndomstid, og jeg er sikker på at boka vil bli ivaretatt for framtida av mine..

Tusen hjertelig takk, Øistein !  Det blir vel flere Torseter turer :)  De har jo også verdens beste mat !!








 
Ha ei fin uke ! 

Ingen kommentarer: