Sider

tirsdag 13. desember 2016

Jule forberedelser

Dagene fyker avgarde, og jeg henger etter.. på slep..
I dag streiket postkassa, ville ikke bli låst opp, og jeg sa mindre pene ting. Reiste på JULA og fikk tak i ei ny til under hundrelappen.
Hjemme igjen fikk jeg etter 20 minutter endelig på et mirakuløst vis endelig låst opp kassa, ut med skruer, og den nye på plass !  Det går unna, når en får adrenalinkikk !

Ellers har jeg kommet ganske langt med julegavene, har ca 50 gaver i alt, så det tar sin tid..  Startet tidlig i november og håper å bli ferdig før jul..


Har holdt på en god stund med disse, og de er morsomme å strikke.
Hjertevotten, kalles de.

Har også strikket et par nissevotter, de skal ikke publiseres før 15. desember pga en konkurranse, så jeg får være lovlydig der :)

Men den under kunne jo også vært til en bitteliten nisse, ,,,


Utrolig nok, brukte jeg tre timer på ett par av disse. Tenkte først å henge slike på pakkene, men skjønte fort at det ikke var en realistisk tanke  :P

Vi har hatt et strålende vær, og slike morgenrøder må taes vare på:



I dag har jeg sendt en ladning med gaver, og i morgen går neste sending..  tør ikke vente til helt innpå jul, ting tar tid, og det gjør pakker også :)


Ingen kommentarer: