Sider

tirsdag 6. desember 2016

Julestria...

Jeg skal godt nok innrømme at jeg sliter litt med å bli ferdig til jul..
Ikke med baking og vask, kaker kjøper jeg, og vasking tar jeg mot påske når det blir lyst nok til å se resultatet. Nei, jeg lager julegaver, og DET tar tid, det. Om jeg rekker å bli ferdig gjenstår å se, men jeg koser meg i alle fall med denne "jobben".

På Facebook fikk jeg henvendelse fra noen som ønsket seg et par av disse under her, og 1 slik tar like lang tid som et par tova votter, men det er skikkelig fingergymnastikk, med så små masker og tynne pinner...

Litt lenger uti desember, dagen er ikke bestemt enda, så skal jeg på julebord, og til hver jul har alle fått hver sin, og slik går no dagan..

Nissevottene er det blitt 2 par av, og de skal pga konkurranse ikke offentliggjøres ferdige før den 15. desember, men de ble utrolig fine :)  De som er medlem av DENNE gruppa, får mønsteret gratis.

Ha ei flott førejulstid, med eller uten såpe og kakebakst !

Ingen kommentarer: