Sider

søndag 1. november 2009

Koselig ettermiddag

Jeg må godt nok innrømme at jeg liker veldig godt å bli bedt bort,
og da går tiden fryktelig fort
i godt selskap.
Lørdag var intet unntak :) Magnhild ringte og lurte på om jeg ville komme en tur, og det ville jeg jo :)


Lasagne smakte godt ! Tusen takk, Magnhild :)



Dette te-serviset  er gammelt, og har en nydelig dekor. Hanken på koppen er litt spesiell.
Bildet er tatt med mobilkamera, så detaljene blir litt borte. Ønsker meg en nærlinse til fotoapparatet.





Litt senere Brownies og te, sjokolade og frukt !
Roser er bare vakkert...  De hvite kalles fjellbrur (også kalt fjelldronning og bergfrue),
og de står like fint tørre.
Takk for en trivelig kveld, Magnhild !

Ha en riktig fin start på ny uke, alle sammen !

Klem fra

1 kommentar:

Iren sa...

Helt enig med deg Lilleba ;) Alltid like kjekt å bli invitert på besøk og enda kjekkere når du får mat på i tillegg ;) Så kjempegodt ut alt du fikk.

Så var det et lekkert servise også. Minnet meg om et min bestemor hadde ;)

Ha en fin kveld!

Klem