Sider

søndag 8. november 2009

Utstillingshelg

.. Og dette gjør man jo frivillig, selv etter snart 40 år i gamet ! Høstutstillingen i Letohallen passer godt, akkurat passe langt borte så man slipper å ha barnepike til de andre der hjemme.

Denne gangen så var premiene ganske originale, det var bokser med krydder. Ja, du leste riktig :D 
Det var krydder i 3 varianter Kyllingkrydder, viltkrydder og husker ikke helt hva det siste var, men noe slags gillkrydder  :D  :D
Eller man kunne velge rosett, eller begge deler og betale for det ene, eller det andre..
Kanskje krydderet var den egentlige premien, og da kostet det å få rosetten. Valgte man å få gratis rosett, tror kanskje ikke man fikk kjøpe krydderet, eller ???
Ja, skitt det samme, det spiller da heller ingen rolle.

Gårdagen hopper vi lett over, ingenting å hente.. Og navnet på dommeren legger vi ned i skuffen over dommere som ikke passet for varianten sølv ( eller grå, som noen ynder å kalle fargen, det høres så trist ut, velger sølv, jeg, det gjør meg glad ) ! Tenke seg til, hun telte faktisk alle 42 tenner !!! Aldri har vi noen gang opplevd maken, he-he !!

Dommeren i dag hun smilte hele tiden, var veldig søt, og hun gav seg tid til hver enkelt.
Det snåle var at noen pudler der reagerte på at hun smilte også, utrolig nok.
De trodde vel at hun viste tenner :)

Velger å sette inn dagens kritikk.
Klikker du på den, blir den større og lesbar...



Jeg får flere bilder å sette inn fra noen som tok bilder der, og de kommer senere... Følg med ..
Her er et par av en trøtt Rocky på hjerteputa si etter utstillingen :)



 
Og her kom det etpar bilder fra Ann-Kristin Flo Larsen..
Tusen takk, skal du ha !! Herlig å få noen bilder ekstra, er ikke akkurat bortskjemt med det .. !


Ha en riktig fin ukestart alle sammen ! Klem fra

2 kommentarer:

Iren sa...

Rocky er jo bare så skjønn Lilleba!!! Kanskje han en dag blir min svigersønn *lol* Han er jo en skikkelig storsjarmør :)

Gleder meg til jeg også kan stille Maja :)

Når jeg har tenkt å gjøre det må jeg kanskje snakke med dere mer erfarne for å høre om dommeren liker de sølvfarga for det er jo dumt hvis dem ikke gjør det :/

Idag skal jeg å snutebarbere Maja ;)

Ha en flott mandag!

Edna sa...

Rocky er virkelig nydelig!! Lørdagens dommer hørtes ganske sær ut, men det er vel slike man må regne med å treffe på av og til. Søndagen så ut til å bære bedre frukt :-) Lykke til videre med Rocky.
Klem