Sider

mandag 24. mai 2010

2. pinsedag

Nå er det slutt på en liten miniferie, og det har vært utrolig fine dager i fred og ro. Det er, som sant sies, noe jeg setter stor pris på. Jeg har tatt livet med ro, badet noen hunder, men det må en alltid, enten det er helg eller søkn....

Eneste ubehaget har vært litt mye plager med allergi, både elveblest på skrotten og rennende nese, noe jeg har hatt over flere år, og som ikke de lærde herrer finner ut av hva skyldes.. Har spist allergitabletter av ymse slag, og ingenting hjelper. Det blir slik at en finner seg i det, og lever med det.

De siste to dagene har det vært kjøligere i Mjøstraktene, og det har ikke fristet noe særlig å sitte ute.
Da blir en varmere av å bade hund ;)

Det ble Rocky igjen denne gang. I morgen skal jeg ta et par til.. Det blir Martine og Jenny sin Einar, som jeg har hatt her siden oktober. ..  Det blir nok noen flere utover i uka også, tenker jeg :)



Ha en fin ukestart på en kortere uke !

Klem fra

2 kommentarer:

Iren sa...

Så dumt at du skal ha slike plager Lilleba. Godt å høre at du også har tatt livet med ro i pinsen ;) Det har vi også ;)

Herlige bilder av lille prinsen også :) Ser jeg har noe å lære med det å ta vare på pelsen ;) Tror jeg må bli flinkere til det ;)

Klem fra Iren

Marika sa...

Jösses vad päls han har din kille!! Han är så fin!!!!
Kramar Marika & Silver Victori