Sider

mandag 31. mai 2010

Til minne om Jenny


Den triste beskjeden kom i dag.. Jenny måtte gi tapt for kreften.

Hennes to hunder og jeg var og besøkte henne siste gang 17. mai.

Emmy, den gamle hunden, snart 17 år, skal få bli her resten av livet.
Einar, den yngste, han får også bli her, dersom det da ikke dukker opp et prima hjem, der han får lov å være midtpunkt og bli bortskjemt. Han er enda for ung å regne, (som puddel), snill som et lam,
og veldig sjarmerende.




Emmy

Hundene var livet til Jenny. Når hun var ute, var det alltid sammen med Emmy og Einar.
De hadde aldri band på, men fotfulgte henne hvor hun gikk og sto.




Einar

Jeg har kjent Jenny siden tidlig på 1960 tallet, og kan ikke fatte hvor den tiden har tatt veien.
Flere hunder har hun hatt fra meg, lille Vimsen, Billy, Bonnie og Einar.
Emmy er datter til Bonnie.

Jeg er glad for at jeg har kjent Jenny, hun var en snill og raus person.
Fred over hennes minne.



3 kommentarer:

Beth sa...

Føler med deg, det er trist å miste en god venninne...
Hundene hennes må være verdens heldigste hvis de får lov å bli boende hos deg.
Det "ser" nok også din venninne, for hun holder nok et øye med sine to små venner her nede...

Klem Beth...

Kari-Anne Undlien sa...

Kondolerer. Jeg tenker at det må ha vært fint for Jenny å ha en venninne som kunne ta seg av de to gullene mens hun var syk. Og at de også for resten av livet blir godt tatt vare på :)

Iren sa...

Så trist å lese Lilleba. Tenker på deg og hundene hennes nå. De kunne nok aldri fått en bedre plass å bo enn hos deg. Så er det noen flotte hunder både Emmy og Einar. Einar ser jo så søt ut :)

Stor klem fra Iren :)