Sider

lørdag 1. mai 2010

Litt feiring, og 1. mai.

Tidlig i uka kom Magnhild med nydelige roser og gratulasjoner med Rocky !
Tusen takk, Magnhild ! Rosene står like fint enda.
Roser er da også noen av de vakreste blomster jeg vet.



Og i dag ble jeg bedt med Else og Villy ut på China restaurant. Det ble stamstedet vårt i Øvre Torvgate i Gjøvik, Peking Palace. Villy kjørte, så det ble vin på damene :)


Chinamat er godt, og lukten av jasminris er noe helt spesielt ! De har en sursøt saus og en karry saus som er nydelig sammen med frityrstekt kyllingfilet.

Og desserten var også i frityrkledning :)
Frityrstekt banan og is, samt kaffe !

Jeg kan love at du går mett ut herfra !!!



Seee på den flotte kuleramma nederst til høyre !


Utenfor på gata sto 2 feilparkerte biler !! Men hysj !! Det er jo 1. mai, så det gjør vel ingen ting :D

Ha en super helg, alle !!

Klem fra

4 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Nam! Kinamat er snadder, og dette innlegget minner meg på at det er lenge siden jeg har spist det nå..

Ser du har passet på å sensurere bilskiltene på de feilparkerte bilene ;O)

lilleba sa...

Nei, de trodde vel de var trygge med denne parkeringen, ingen vakter ute 1. mai :D
Ingen regner med snikfotografer !
Og ja, følte jeg måtte sladde nummeret, men på originalen synes det, hihi !

Unknown sa...

1. mai er dagen for litt ymse parkering... ;o)
Vi nøt dagen på bluespub i Oslo (jeg kjørte og drakk te... hurra.. :o) og deretter var jeg hos gode skravlevenninner.. Relativt avslappet i forhold til neste lørdag, føler jeg. Litt avslappet. I dag ihvertfall. Fra i morgen skrus brudetempoet opp. Men det er i morgen.. ;o)
God søndag til deg!

lilleba sa...

Ja, slik skal en 1. mai være, Nanni :)