Sider

torsdag 14. oktober 2010

Vinter i Ålen

Snøen er der et faktum, og den har vært noen dager også.
I morgen legger jeg om til vinterdekk, tør ikke ta sjansen på å våkne en morgen og holke ivei på jobb i nysnø.

Bildene er fra setra til Ingri og John Erik ( sønnen ), som ble satt opp i sommer.
Nå er det passe tid for innvendig arbeid, som er godt og vel startet. Resten av innleggene om setra finner dere på "Killingdalen" i menyen på høyre side :)







Ble de ikke koselig med kvistgjerde ? Og så lettvint å bytte ut kvister etterhvert !!
Originalt, synes jeg :)

Ha en fin kveld !

1 kommentar:

Vivian sa...

Jeg blir like overrasket hvert år når jeg ser snøen komme.. :)
Må vel legge om snart jeg og, men kjenner jeg meg selv så blir det vel å vente til snøen ligger på veien og jeg må ta bussen i stedet for bilen ;D

Til slutt: Nydelig hytte og jeg likte gjerdet veldig godt; vakkert!

God helg :D