Sider

tirsdag 21. juni 2011

2. Pinsedag

Denne dage ble tilbragt på Toten Gjestegård...  igjen :D
Vi er visst blitt faste gjester der.
Maten er rimelig, smaker godt, og det er også et godt utvalg der.

Vi måtte innom brygga på Gjøvik og titte på den flomdigre Mjøsa.
Det var ikke mange centimeter igjen før vannet var over kanten her..

Nederst til høyre på bildet over er det en koselig pub.
Den skal vi nok også besøke i løpet av sommeren.

Under ser du Skibladner, Norges eldste hjuldamper.
Det har blitt noen turer med den i løpet av et langt liv.
Det blir nok en tur i løpet av sommeren nå også.
Menyen der er laks og jordbær.. om det er slik nå som det har vært tidligere.


Jeg var en tur inne på Plantasjen dagen etter, bare for å titte, og de hadde så mange flotte kunstige blomster.. bare se her:


Det var dekorativt, og vakkert..



Så mye som det regner om sommeren, så kan det være OK å supplere med noen slike innimellom..


Helt OK å pynte med, synes jeg. En måtte "ta" på dem for å kjenne om de var levende, eller ikke.

Ha en fin midtuke ! Klem fra Lilleba

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du hva?
I år har jeg kun falske blomster ved inngangsdøren og på terrassen...
Er såå lei av å stadig måtte bytte de ut pga av mye regnevær og lite sol. Vet ikke hvor mange kroner jeg har handlet blomster for tidligere år, men de jeg har i år, har jeg til neste år også...hehehe...

Klem Beth...