Sider

fredag 17. juni 2011

Bursdagsfeiring og litt til :)

Juni har til nå vært hektisk, men spennende. Tiden har gått fort, og plutselig var det bursdag. Nettet har vært nede, og det meste internett- arbeid har gått via mobiltelefon :) I år skulle jeg la dagen gå forbi i stillhet, trodde jeg .........

Det startet med Rocky's Championat, det var den bursdagsgaven jeg ønsket mest :)
Men så kom det blomster, og enda mere blomster, og telefoner og emailer, og Jaquie Lawson kort, og ikke mindre enn nesten 90 gratulasjoner på FB !!  Tusen, tusen takk, alle sammen ! En føler seg "nesten" som en kjendis, for en dag :D

Tusen takk, Jorunn, for denne vakre blomsterbuketten :


Du skal vite jeg ble veldig glad for den :) Skulle ønske jeg visste hva blomstene heter..
De ser ut som mini pioner, og de har sprunget ut så fint.



Det kom også gruppe fra Randi og Tove.
Tusen, hjertelig takk :)
Det er også noen nye slag, som jeg ikke har hatt tidligere.


Den er veldig original og spesiell, og går i lys lilla og mørk lilla, pyntet med lilla sommerfugl og en sløyfe i tovet garn ! Helt herlig :)

Og som ikke det er nok, så fikk jeg allerede bekreftet Rocky's Championat på mail fra kennelklubben i dag, så nå er diplomet bestilt ! :D

Ha en fin fredagskveld, alle !

Klem fra Lilleba

1 kommentar:

lilleba sa...

Testkommentar :) Har hatt store problemer med å skrive kommentarer i enkelte blogger, men ikke alle. Får opp at jeg må logge inn. Jeg gjør dette og spretter da tilbake til kommentarfeltet igjen, som da er tomt ! Gikk så inn på rediger, og valgte kommenter i lite vindu i stedet for under innlegget, og DA får jeg også lagt inn dette her, uten å måtte være anonym ! En bug i bloggersystemet ???