Sider

torsdag 11. august 2011

FileZilla Client

Etter alt datatrøblet, uten å få noe ut av hjelpen, som var velvillig nok, satte jeg meg ned med hodet bokstavelig talt "i bløt" en kveld denne uka for å finne feilen som gjorde at jeg ikke fikk oppdatert hjemmesiden.,

Fant ut at jeg ville søke på nett etter mulige gratis fil transfer program som er forenelig med windows 7..
Jeg mistenkte nok at FTP protokollen til FrontPage, som jeg lager hjemmesider i, kunne ha feilen.

Fant omsider ut at muligens FileZilla Client kunne brukes..  Lastet den ned ( det tok 3 sekunder ), og 3 sekunder deretter hadde jeg fått oppdatert hjemmesiden !!! Tenk på det ......

Fabelaktig ! Egentlig utrolig at jeg ikke fikk tips om dette på et tidligere tidspunkt.. Men det gir en liten tilfredsstillelse å ha fått det til selv :)

Synes jo også det er litt spennende med utfordringer, men liker dålig at folk skal vente på resultatene sine. Uansett, månedens puddel er på plass på Poodleinfo :)

Ha en flott torsdagskveld !  Klem fra Lilleba

3 kommentarer:

Beth sa...

Du kan nok litt mer om data du enn mange av oss andre...:-)
Godt det ordnet seg!

Klem...

Gry sa...

Så fint ad du fikk fikset det!
Ha ei god helg! :)

Vivian sa...

Så flink du er! jeg hadde nok gitt opp for lengst og endt opp med å legge alt trøblet i fanget på min bedre halvdel ;)
Bra du er igang igjen!