Sider

søndag 28. august 2011

"Uggne" høst-dager og grønn te :)

Den har stått i skapet en stund, denne boksen med grønn te. Jeg fikk den til jul av sønn og svigerdatter. "Kinesisk import"  :D

I dag var jeg på skapjakt, og fant igjen boksen. Man behøver bare se ut vinduet for å forstå at det gjør godt å nyte en kopp te ( eller to ) i dette været.

Dette var en ny smaksopplevelse. Litt "rund" og søtlig smak. Teen er svært grov, og den kan derfor trekkes flere ganger, i motsetning til vanlige teposer som er engangs..

Og så skal det jo også være så sunt å drikke grønn te !! Og hjelper det for alt det man leser om den, ja, så må det være et mirakelmiddel.  :D :D  Jeg googlet litt, og fant dette:


Ha en flott søndag !!
Klem fra Lilleba

1 kommentar:

Vivian sa...

Hei hei! nå ble jeg nysgjerrig; funka det? :)
Selv tar jeg grønnte ekstrakt i kapsler, er litt for dårlig på å lage meg te selv, men noe må en jo tro på :)

Ha en fin høst!
En hilsen fra meg og gutta mine