Sider

lørdag 3. desember 2011

I disse julegavetider...

Det meste kan jo handles på nett, og jeg har lyst til å vise dere en helt spesiell butikk, der det er mye for enhver smak ! Her kan du finne gaver som passer til han eller henne, med alskens tilbehør.
Jeg har vært inne og tittet, og funnet meg noen favoritter !
Se bare på denne..
Er den ikke lekker ? Du finner link til denne HER.


Jeg likte også veldig godt denne lange jakka, den finner du mer detaljer om HER.
Blant skjorter og bluser fant jeg denne rålekre street-shirt'en !! Les mer HER.

Og butikken heter:

Gå inn selv, og se det enorme utvalget av alt innen klær og tilbehør ! Er sikker på at her finner du noe som passer deg eller dine helt perfekt ! Skal nok bruke litt tid her i løpet av jula og...  Og hvem vet, kanskje det blir nyttårssalg her også ? Da kan en "slå to fluer i en smekk" :)

Ha en flott lørdag, alle sammen !

Klem fra

1 kommentar:

Beth sa...

Ja, jeg benytter meg ofte av netthandel, det er veldig lettvint og ofte noe rimeligere enn i butikkene...
Her var det jammen mye fint?
Likte veeeldig godt de jakkene der...:-) Romjulssalg pleier å være tingen. Alt det fine du så på før jul, kan du da få for halv pris...

Klem...

Klem...