Sider

onsdag 14. desember 2011

ME og Xocai-sjokolade

I går sto det om sjokoladen jeg spiser og er blitt så glad for, i Oppland Arbeiderblad.
Jeg har spist helsesjokoladen i vel ett år, og den har virket fabelaktig på meg.

Diverse plager jeg har slitt med, ikke minst elveblesten, som jeg hadde daglig over år, er borte vekk,
Sår på beinet som har vart like lenge, er nå grodd ! Og blodtrykket er normalt :)

Jeg kommer aldri til å slutte med sjokoladen. Den er uten raffinert sukker og transfett og proppfull av antioksidanter, og artikkelen i avisa i går er skrevet av en pasient med ME.

Artikkelen kan du lese HER.

Sjokoladen er det beste som har hendt meg ! Det som er viktig å huske på i tillegg, er å drikke et glass vann sammen med sjokoladen. Nå skal jeg inn på nettsida mi og bestille mer :) Jeg ser så mange som kunne hatt virkelig godt av dette.. og skulle ønske jeg kunne gitt bort en kartong til hver og en :)


Ha en flott kveld ! Klem fra

Ingen kommentarer: