Sider

lørdag 17. desember 2011

Tips til julerengjøring, vaktelegg mm...

Jeg har enda ikke hatt tid til å begynne med forberedelse til jul, men bruker dagen i dag til å pakke inn noen gaver, og skriver litt julekort til de jeg har fått fra. Og så har jeg forlagt adresselista. Tenk om folk kunne ha skrevet avsender på julebrevene sine, hadde spart mye tid da, gitt ! Jo, da.. har tenkt på gule sider og 1881, men så står de neimen ikke der heller, sukk !



Og så kom jeg over et riktig godt rengjøringstips på FB, og det går enda fortere, enn den halvtimen reklamen på TV lover !!  Se bare her:

Tips til julerengjøringen: Hvis du har et rotete hjem skal du gjøre følgende:

1. Opprett en mappe på din PC
2. Navngi mappen "rot i huset"
3. Ta et glass vin
4. Høyreklikk for å slette mappen
5. PCen vil deretter spørre: "Vil du fjerne rot i huset permanent?"
6: Klikk på JA knappen
7. Plasser beina på bordet, drikk vin og kos deg!

Lykke til


I går kom "julenissen" så vidt innom her, med vaktelegg og sjokolade !
Lurer du på hva vaktler er, så ta en titt HER.





Og så den deilige sjokoladen vår, også.. TUSEN takk, Norfrid ! 


Gleder meg til å kose meg med alt dette i jula  :D

Ha en fin lørdag. alle, klem fra

2 kommentarer:

Elisabeth - Fotobloggen sa...

Prrogrammet heter PhotoStudio 6 :)

Beth sa...

Vakker heading og julebilde av sølvskattene dine og her har du visst fått mange velsmakende julegaver...:-)
Vaktelegg fikk vi tilsendt fra Mariann i Hardanger, små, men du så velsmakende...
Kos deg med div. juleforbredelser...
Her er alle julegavene ferdig pakket inn og klare for levering. Julekort ble sendt tidligere i uka. Skulle egentlig pyntet juletreet i ettermiddag, men far i huset er såå forkjøla og i dårlig form at vi får se det ann til i morgen.

Ha en koselig siste adventshelg for dette året!

Klem...