Sider

fredag 30. mars 2012

Den skumle katta :)

I dag var jeg innom Estlands kommiteens utsalg her i byen, og jeg falt pladask for denne katta !
Den er til å sette servietter oppi, og blir et lite blikkfang når jeg nå får påskepyntet litt her til helgen :)
En liten forsmak ser du her ..





Så skummel var denne katta, at da jeg slapp Rocky ut av bilen, og hadde denne figuren på armen, så reagerte han der og da, og sprang noen meter unna meg, og sto avventende med et uttrykk som om han ikke helt trodde på det han så..... Katta hadde jo noen høyst "levende" øyne   :D

Jeg satte "katta" ned og tok mobiltelefonen opp av lomma og filmet det som videre skjedde !
Og her er videosnutten  :)


Han hadde da allerede begynt å "fatte mot" og det gikk ikke lang tid før de snutehilste :)

Ha en flott fredagskveld, alle :)

Klem fra

Ingen kommentarer: