Sider

torsdag 15. mars 2012

Uken som går..

Uken som snart er omme, har bydd på små og store utfordringer. En hører om flom og ras flere steder i Sør Trøndelag, regn i mengder noen steder i landet, mens vi her på Østlandet har hatt dag etter dag med sol og mange varmegrader. Det er nesten så en "ser" snøen forsvinne ! Fuglene begynner å bli våryre, og blomster som stikker opp ute, vitner om sterke krefter som er i gang. I dag fikk jeg også lokket igjen porten min, som har stått oppe i vinter.

Hos en av mine pasienter fikk jeg se dette på kjøkkenbordet da jeg kom inn denne uken ..

Det gjør godt å se, og det er så skjørt vakkert !  Hun hadde funnet dette rett utenfor husveggen :)

Noen av naboene, som bor i "gamleskolen" her, har hatt snekker på besøk, til å gjøre ferdig siste detalj på mønet på over utgangsdøra. Jeg har tittet på dette en stund, og undret meg på om det ikke skulle være tett der..   og nå er det gjort i stand. Nå mangler det bare et malingsstrøk på framsiden. Synes det ser fint ut med prøvestrøket de har tatt nederst til venstre.


Hele den gamle skolen er renovert fra topp til tå, og der er fire leiligheter. Det ser ut til at alle duene som bodde der en tid, har resignert og flyttet sin vei. Kanskje jeg kan tørre å mate småfugl igjen uten å få innvasjon av duer...

I uka som snart er omme, har jeg hatt besøk også. Og ett av dem var av den lille karen her.

Mamma'n hans ringte fra Elverum og lurte på om hun kunne få litt hjelp med pelsen, og siden det er et avkom etter min Rocky og Kristin sin Snoopy, så fikk de komme :) Og det er et hyggelig bekjentskap ! Og snill og trivelig er han også. Gleder meg til å se mer av han :)

Ha en fin kveld, alle ! Klem fra

1 kommentar:

Iren sa...

Så flotte bilder og ikke minst av lillegutt ;) Så kjekt at du fikk glede av å se den igjen :o) og ikke minst hjelpe til med å gjøre den fin ;)

Klem