Sider

søndag 24. mars 2013

Palmesøndag

Her er fortsettelsen av forrige innlegg. Anne Grete, som var her på besøk fra mandag til tirsdag, hadde med seg noen fantastisk fine ting;


Denne lykten tar både telys og kubbelys, og gir et vakkert skinn, når den er tent. Bildet er Anne Grete sin Celine, Terje's datter, en vakker, liten hund som skaper så mye glede rundt seg. Set er bilde på tre sider, og på døra står det: Venner er blomster i livets hage.
Denne lykten kan bestilles HER.

Anne Grete hadde også med et lite skilt:

Jeg var inne på FB siden til hun som laget disse søte, små skiltene, og der var det veldig mange fine. Men jeg synes nok at dette var det fineste av dem alle. Skiltene kan sees og bestilles HER.

Og som ikke dette var nok, så fikk jeg denne fantastiske gaven:


En håndvevd bordløper i lin ! Det er Anne Grete's mor som har vevd denne. Når jeg ruller ut hele løperen, så er den lang nok til hele salongbordet. Det har tatt "noen" timer å veve denne, ja......

Jeg ble helt målløs !


Kan hende at de som kan å veve skjønner hvor mye arbeid som ligger bak denne.

Tusen, tusen takk. Jeg kommer til å tenke på dette trivelige besøket hver gang jeg ser disse tingene, og det blir ofte ;)

Ha en fortsatt fin palmesøndagskveld, alle sammen :) Klem fra Lilleba

4 kommentarer:

Iren sa...

Oj oj oj så masse flott du hadde fått Lilleba :D og jeg tror nok alt falt helt i smak ;) Kjempeflotte ting :)

Vil ønske deg en fin påske også :)

Klem fra Iren og gjengen :)

salige lavendel sa...

Så koselige saker! Jeg kan ikke veve, men kan tenke meg at det ligger noen timers sirlig arbeid bak. Takk for at du sa ifra om linken. Sikkekr tjeg som har gjort noen feil, men når jeg trykker på linken selv kommer jeg rett til mine "boards" eller bildemapper. Skal prøve å finne ut av det...sikkert noen som kan hjelpe meg hvis jeg ikke skjønner det. Nyt dagen i allefall. Håper du har solskinn der du er =)

Anne Grete sa...

:) Heisan så fine bilder av tingene . Og ja jeg skjønte etterhvert at dette kanskje måtte bli noe du likte. Jeg er vokst opp på gård med en genuint husflid og antikvits interessert mor. Så når jeg så møblene og tingene dine så følte jeg at løperen som jeg hadde bestilt ble bra . Veldig artig at du likte det :) Ha ei fin påske , her nyter vi sola på verandaen nå :)

Petrinetrollmor sa...

Hei, så vakre gåver du har fått og Celine er då berre SÅ vidunderlig !

Eg koser meg med familien min her i feriehuset vår i Fiksdal. God mat, fine små turer, hekling og kryssord.

Ønsker deg og dine ei riktig God Påske

klem