Sider

tirsdag 29. oktober 2013

Trang fødsel, del 4

Ja ha, så er det blitt et pc problem mindre.
Husker dere at jeg hadde en liten,gammel reise pc, Asus Eee , med Windows XP, som jeg ikke kom på nett med ?

Mjøsdata kunne ikke gjøre noe med den, siden det ikke lønte seg, og operativsystemet var "out of date" og nye deler var evt ikke til å få..

På tre kvarter i dag, har jeg fått omformatert maskina, og nå går den så det "griner" !
Og på nett kom jeg igjen med det samme :)

Søkte litt på nett, og her er løsningen:





Så vet vi det, til en annen gang !!!

Jeg har enda ikke hørt et pip fra verken Mjøsdata ( som har Acer maskina mi ),
eller fra Elkjøp ( som har hånd om den nye Samsung reise PC'en jeg kjøpte, og som ikke fungerte )

Fortsettelse følger !

Klem fra Lilleba

Ingen kommentarer: