Sider

onsdag 1. februar 2017

Slik ble Januar 2017

Det har vært en rett tung januar, med en influensa som har sittet i kroppen nesten hele måneden, og jeg som ikke har vært sjuk på 21 år...
Måtte til legen en tur for å sjekke at alt var som det skulle være.....

Besøk fra Danmark fikk jeg, i tre dager. Det var ei søt, lita sølvfrøken som gjorde Rocky en visitt.
Det skulle komme noen fra Sverige også, men så viste det seg at det toget var kjørt, og det ble ikke noe av.. men de kommer til høsten.

Begravelse har det også vært, i Løten kirke, mor til ei jeg kjenner godt gikk over..  et utrolig nydelig menneske har hun vært..

Og enda en begravelse skal jeg i, om noen dager...

Og som om ikke det er nok, så fikk jeg plutselig "frossen skulder" her en dag. Det kom som kastet på. Og vet dere ikke hva det er, så Google det.  Det er det siste jeg hadde ønsket meg akkurat nå,  men en rår ikke med slikt.. 
Det føles og kjennes som et armbrudd i overatrm og skulder, og det varer lenge..  opp til 3 år på det verste, før det brenner ut. Det lar seg ikke gjøre å løfte armen, og enhver bevegelse gjør vondt !

Får håpe februar blir lettere...  det går tross alt mot vår.



Ingen kommentarer: