Sider

fredag 4. september 2009

Scrapbook

De siste dagene har jeg vært rundt på nettet og sett på de forskjellige muligheter en har til å gjøre noe ut av de digitale fotografiene som blir tatt, og jeg har funnet noen morsomme effekter,  blant annet på www.scrapbook.com

Der har jeg bare satt sammen en test for å se hvordan det blir. Det finnes mange templates å velge i, og en kan sette inn tekst og nye sider etter ønske.

Slik ble mitt første forsøk:

Det er gratis, og en kan lage så mange man vil. Jeg laget denne gjennom www.photobucket.com Her blar man seg gjennom sidene.

På en annen foto redigering-side fant jeg denne:

og denne:


Det er nesten ubegrenset hva en kan lage uten å ha kjennskap til hvordan det egentlig lar seg gjøre. Søk på foto effekter og morsomme bilder, så ser du det finnes mange sider der du kan legge inn gratis rammer og effekter.

Åpningsbildet til en venninne av meg som har hvite pudler er et flott eksempel.

Den finner du HER

Ha en fin fredag :) 

1 kommentar:

Iren sa...

Wow så stilig det ble :) Kjempelurt ;) Er ikke så flink med slike ting jeg men det var gøy å se deg gjøre det ;) Det ble jo skikkelig stilig!

Håper du får en flott helg!

Klem fra Iren