Sider

lørdag 18. juli 2009

Award fra Nina :)

Denne fine awarden fikk jeg fra Nina's Interiør i dag. Tusen takk, Nina, det var kjempekoselig !

Den skal gies videre til 12 andre blogger, og også til den som har gitt den :)
Jeg har en utrolig treg PC, så vi får se hvor langt jeg kommer...


Jeg vil gi den videre til:

Nina's Interiør, takk Nina !

Marika ,Tinja, Julia , Bellis & Victorias dagbok

Home By Virginia

Min lilla veranda

Me and Molly

Anettes hus

Beth Beth

Kennel Shameera

Beth's småting

Sarahs lille verden

Nannis verden

Marthe Mari

Jeg kom i mål, gitt :D Artig med disse awardgreiene, man på en måte gir reklame til andre, og folk er jo litt nysgjerrige og klikker i vei, dermed får blogger faste lesere etter hvert !

Kommer nok med et innlegg til i kveld, "stay tuned" :D

Klem fra

3 kommentarer:

Tordis sa...

Hei Lilleba :-)

Takk for det koselige bildet :-) Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe det an videre? Skal/kan jeg på noen måte sende det videre??? I alle fall; en hyggelig oppmerksomhet <3

Hvordan har det gått med hunden du hentet i Ungarn? Farge, kjønn og størrelse er jo naturlig å spørre om...selv om jeg tror kanskje jeg vet det ;-)

Fortsatt god helg til dere!

Hilsen Tordis

lilleba sa...

Hei Tordis !
Sendte deg en mail :)

Klem fra Lilleba

elisabeth sa...

Tusen takk, om enn litt sent, men det varmer ikke mindre fordet;)