Sider

torsdag 2. juli 2009

Penge-engelen



Mange "send videre" mailer har jeg bare slettet, da jeg ser det som bortkastet tid og energi, men denne var så søt, at jeg måtte bare prøve.

Jeg sendte den til 7 stykker, og to dager etter fikk jeg en uventet innbetaling på min konto !!! Hva skal en tro ?? Men jeg må jo innrømme at det var morsomt :)

Som vanlig hadde jeg hjulpet noen med stamtavler, og dette var en påskjønnelse som jeg ikke hadde regnet med, tusen takk !!

Under ser du mailen. Den kan sikkert kopieres og prøves, hi-hi !


Du har akkurat mottatt en liten penge-engel! Send henne videre til to personer, og bli rik på fire dager. Send henne til seks personer og du kommer til å bli rik i løpet av to dager. Det er ingen spøk, du vil få uventet medvind! Dersom du sletter henne, vil du aldri få vite om hun virker.......... hun fungerer virkelig som ren magi! 
SEND HENNE IKKE I RETUR men SEND HENNE VIDERE! 

Ha en fin dag i varmen ! Beste hilsen 

1 kommentar:

Bacchus sa...

Godt den fungerer for noen! ;)
Vurderer å prøve den en gang til, siden du hadde lykke med den! hihi..