Sider

mandag 8. oktober 2012

Tyggis !

Som Buzzador har jeg nå fått tilsendt 3 kilo tyggegummi, av sorten Extra !!
Det er ca 900 tyggegummier :O
Disse skal deles ut som gratis prøvesmak på kantiner jeg har tilknytning til :)

Som Buzzador får du tilsendt gratis vareprøver i ny og ne, som du kan prøve av hjertens lyst, og gi til venner og bekjente samtidig som du forteller hva Buzzingen går ut på.
Dette er jo en måte å markedsføre varer på, jeg får smake, venner får smake, og bedriftene vil forhåpentligvis øke salget :)

En liten lynrapport.
Overveldende mye tyggegummi ! Fordeler
mellom tre steder som jeg har et nært forhold til :)
Treningssenteret, 360 grader i Gjøvik, Veterinærene i Vestre Toten, og Gustavsen bil i Hunndalen.
Alle gjør mye for litt ekstra service, og det å skape hygge for sine ansatte og besøkende, og jeg sytes de virkelig fortjener denne oppmerksomheten !

 
Under er et bilde  fra mottakelsen på Vestre Toten Dyreklinikk :) Trivelige innehavere som setter pris på alle rundt seg, og Buzzegaven.


Og under kommer bilder fra Gustavsen Bil i Hunndalen ! Et fantastisk trivelig bilfirma, med flotte ansatte og kjempeservice, og litt ekstra til de som sitter ned og venter. Veldig bra :)

 
Noen flere fra Gustavsen Bil:
 
 
 
 
Det siste stedet som jeg er jevnlig på, er 360 grader.
 
 
Det er et flott treningsstudio på CC i Gjøvik, med mange ansatte ( der også ) :D
De feirer ettårsjubileum i disse dager, og her var de også veldig glade for å få en hel kilo med tyggegummi, som også her går til både ansatte og besøkende.
 
 
 

Da jeg gikk fra 360 grader i dag, tok jeg meg en tyggegummipakke som "niste" på veien hjem.
Dermed satt jeg med en tann plombe fast i tyggegummien. Får si som tannlegen min sa en gang: "Det er bare bra å tygge på noe som suger litt, for da blir du kvitt alt som må fornyes i munnen" !
En får se alt positivt :D

 
Over et meget "forstørret" bilde av plomba :D
 
Uansett utfall...  Det å være Buzzador er en trivelig "ekstrajobb", og denne gangen synes jeg firmaet som sponset tyggegummien Extra, har vært veldig raus med vareprøver ! Og tenk å kunne glede så mange mennesker. Tipper de vil bli husket når kundene skal ha tyggegummi på butikken !


Ha en fortsatt flott tirsdag ! Klem fra Lilleba

Ingen kommentarer: